Kampaň PMDP proti neplacení jízdného

Plzeňské městské dopravní podniky zahájily kampaň "Nemám černý svědomí".
Ta má, jak říká tisková zpráva, má tři základní cíle.
Prvním z nich je prevence - zábavnou formou apelovat na slušné chování, druhým je represe - ukázat široké veřejnosti možné dopady jízdy na černo a v neposlední řadě je cílem poděkování platícím cestujícím.


Na běžné lince jezdí načerno nabarvená kloubová tramvaj typu T3 s nápisy ve formátu běžných venkovních reklam "nemám černý svědomí" a "já už to nikdy neudělám" a se siluetami zlodějů.

Interiér je vyzdoben letáky upozorňujícími na rizika černé jízdy a podávajícími informace o počtu pokut, počtu vymáhání, recidivě atd.


Foto tramvaje:






Foto vybraných letáků:








Pár hesel z vývěsek:
  • Za rok 2011 je 36 tisíc přirážek
  • 2,13 % cestujících jezdí bez platného jízdního dokladu.
  • 72 % dlužníků je předáváno soudu.
  • 3 357 cestujících má uloženo více jak 20 přirážek.
  • SMS s jízdenkou přijde po dvou minutách, aby nebyla zpráva odeslána až při spatření revizora.
  • 341,6 mil. Kč přispělo město Plzeň na provoz DP.



| hlavní stránka > různé > článek podrobně |